Heb je de nieuwste Wecycle-campagne al gezien? Deze gaat over de overgang van herfst naar winter, uitgebeeld in de vele soorten lampen om ons heen voor sfeer, gemak en veiligheid. Bij het neerzetten, vervangen en opruimen ontstaat e-waste en dat is niet erg want wij recyclen.

In Nederland gaat de knop om.

De spot is te zien op Ster / Talpa / RTL / ORN. Bekijk de spot hier.

LightRec en Stichting OPEN

De producentenverantwoordelijkheid voor lampen ligt bij LightRec. Armaturen vallen onder Stichting OPEN. Op 1 januari 2023 vallen ook lampen onder Stichting OPEN. LightRec en Stichting OPEN werken samen op de uitvoering.

Wecycle is een landelijke campagne van stichting OPEN en Stichting LightRec die consumenten en bedrijven moet aanzetten om elektrisch afval en energiezuinige verlichting gescheiden in te leveren bij een van de 13.000 Wecycle-inleverpunten.

Meer weten of aansluiten? Neem contact met ons op.