Maandag 1 november start de landelijke Wecycle campagne voor de sloop / demontagebedrijven en installateurs. In de radiocampagne ligt de focus op het gemak en besparen van tijd voor het bedrijf als ze alle soorten armaturen via Stichting OPEN afvoeren. De aansluitende mastencampagne roept ze hier toe op.

Je hoort de campagne op:
– Q music, Radio 538, Veronica, Slam! en Epower in week 44 en 45

Je ziet de campagne:
– Op masten langs snelwegen in week 45 en 46

Beluister de radiospot hier.

LightRec en Stichting OPEN

De producentenverantwoordelijkheid voor lampen ligt bij LightRec. Armaturen vallen onder Stichting OPEN. Op 1 januari 2023 vallen ook lampen onder Stichting OPEN. LightRec en Stichting OPEN werken samen op de uitvoering.

Wecycle is een landelijke campagne van stichting OPEN en Stichting Lightrec die consumenten en bedrijven moet aanzetten om elektrisch afval en energiezuinige verlichting gescheiden in te leveren bij een van de 13.000 Wecycle-inleverpunten.

Meer weten of aansluiten? Neem contact met ons op.