De  nieuwe sites van Stichting OPEN en Wecycle zijn online! De  nieuwe OPEN-site zorgt er voor dat producenten, gemeenten, retailers, installateurs, demontagebedrijven, verwerkers en pers en stakeholders snel vinden wat ze zoeken over e-waste. Consumenten lichten we voor over e-waste op de vernieuwde wecycle.nl. Neem zeker een kijkje.

De Stichting OPEN-site

De OPEN-site is ingericht vanuit de bezoeker: die willen we zo goed mogelijk bedienen. Daarnaast zijn er elementen ingebouwd om te zorgen dat mensen betrokken blijven en worden geïnspireerd. De stijl is ‘clean’, open dus. We gebruiken veel beeld en de beelden zijn vaak van mensen, zodat onze kernwaarden samenwerking, vernieuwing en met ‘de poten in de klei’ tot uiting komen. Consumenten en scholen worden verwezen naar wecycle.nl.

De Wecycle-site

Onder de vlag van Wecycle voeren Stichting OPEN en Stichting LightRec campagnes om de inzameling van e-waste door consumenten en bedrijven te stimuleren. Op de website wecycle.nl komen alle vormen van voorlichting samen: de laatste campagnes en/of winacties, een zoeker naar alle inleverpunten, tips om beter te recyclen of over andere duurzame keuzes, educatie en links naar een kijkje in de recyclekeuken.

Vragen of opmerkingen? We horen ze graag! Mail naar Danielle van Stichting OPEN.