In de tweede week van oktober is de International E-waste Day. Sinds 2019 wordt rondom die dag in Nederland de Nationale Recycleweek gehouden.

Stichting OPEN (en Stichting LightRec) steunen deze week met verschillende consumentencampagnes en inzamelacties. We nodigen producenten / importeurs, gemeenten, retailers en alle andere partners van harte uit om tijdens deze week ook activiteiten te organiseren om de inzameling van e-waste te stimuleren. Daarbij kan je gebruik maken van de communicatiekit van Stichting OPEN, vol materialen.

Lees hier de mogelijkheden voor jouw organisatie om mee te doen aan de Recycleweek. Je kunt deze informatie alvast doorsturen naar je afdeling communicatie. Vragen? Bel Danielle of Jacqueline van Stichting OPEN