Maandag 1 maart 2021 was de feestelijke kick-off van Stichting OPEN. Tijdens dit online, live event waren er diverse, korte films te zien. Hieronder staan de linkjes naar deze films. Het hele event (nog een keer) kijken? Dat kan hier.

Het officiƫle startpunt van Stichting OPEN was te zien in een openingsfilm. De identiteit en belofte van Stichting OPEN zagen de kijkers in een corporate film. Jan Vlak, directeur van Stichting OPEN, beantwoorde tijdens het event algemene vragen en vragen over de 65% Alliantie; het doel is om samen met ketenpartners binnen twee jaar de wettelijke inzameldoelstelling van 65 procent te realiseren en de e-waste sector meer circulair te maken. Er waren stellingen waarop werd gereageerd, waarvoor dank aan alle kijkers die reageerden. De kick off werd extra feestelijk door de felicitaties van de Staatssecretaris Stientje van Veldhoven. We zijn trots op de start van Stichting OPEN.